poniedziałek, 25 marca 2013

Heroes

Kornelia (Lia) Milis ur. 04.07.1994 - 
" Wreszcie zrozumiałam co to ból. Ból to wcale nie znaczy dostać lanie, aż się mdleje. Ani nie znaczy rozciąć sobie stopę odłamkiem szkła tak, że lekarz musi ją zszywać. Ból zaczyna się dopiero wtedy, kiedy boli nas calutkie serce i zdaje się nam, że zaraz przez to umrzemy, i na dodatek nie możemy nikomu zdradzić naszego sekretu. Ból sprawia, że nie chce nam się ruszać ani ręką, ani nogą, ani nawet przekręcić głowy na poduszce"
Lilianna (Lilo) Milis ur. 29.08.1993 - 
"Nie oceniaj mnie znacz moje imię nie moją historię....."
Zayn Malik ur. 12.01.1993 - 
"Życie nie jest jak mp3, gdzie można zagrać co chcesz, lecz życie jest jak radio, gdzie trzeba się cieszyć, tym co jest właśnie odtwarzane"
Niall Horan ur. 13.09.1994 - 
" Jestem typem faceta, który może zakochać się w każdej dziewczynie bo nie kocham oczami lecz sercem"
Liam Payne ur. 29.08.1993 -
 "Marzenia są jak gwiazdy. Nigdy nie możesz ich dotknąć, ale one będą cię prowadzić do twojego przeznaczenia"
Harry Styles ur. 01.02.1994 -
 " Zawsze chciałem być jedną z tych osób, które tak naprawdę nie przejmują się tym co myślą inni. Ale nie jestem"
Louis Tomlinson ur. 24.12.1991 -
 " Nic mnie nie denerwuje tak bardzo, jak to kiedy ludzie są niemili dla moich kolegów"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwuje ;)