środa, 20 lutego 2013

Prolog

Od paru miesięcy co noc śni mi się pewien chłopak. Zaraz po obudzeniu pamiętam tylko kolor jego oczu piękny zielono- niebieski i jego szczery piękny uśmiech. Śni mi się różnie. Raz jak tańczymy walca na balu maskowym innym razem jako klown, który zakochuje się w pewnej pannie, która jest mną. Co najlepsze zawsze w tym śnie jesteśmy razem i nazywają nas bratnimi duszami. Nie wiem co te sny mogą oznaczać może kiedyś się tego dowiem, a teraz idę się szykować. Dzisiaj z siostrą idziemy na kastingi do X-factora 2010. Mam nadzieję, że uda nam się dostać dalej, aby pokazać, że znane nazwisko to nie wszystko, że w głębi też umiemy coś robić.

2 komentarze:

  1. No nie powiem. Zaciekawiłaś mnie... :) Czekam na rozdział :D
    Misia :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaannna Mariaaaaa cię czeka a nie o X - Factor mi gadasz xD

    Bosko kochanie czekam na next

    Aaaaannna Mariaaaaa już widzę tą muzykę idę się uczyć tekstu bo znam tylko Anna Maria xd

    OdpowiedzUsuń

Obserwuje ;)